mai întâi…

ieri a fost bine cunoscuta shi ashteptata zi de 1 mai, cand tot romanu` ishi ia gratarul, micii shi  naveta de bere in portbagaj (lemne nu trebuie pentru ca „e destui” in padure), shi pleaca la iarba verde, verificand in prealabil sa existe in casetofon cd-ul cu manele.

initial am vrut sa mergem la bulgari cateva zile, dar nu s-a mai putut, shi am hotarat sa fim originali shi sa facem un gratar. Am ales padurea „doi iepurashi” in sperantza ca mai e ceva iarba verde shi  mai putina lume… A ieshit chiar frumos! deshi vremea era cam urata dimineatza, mai pe la pranz a fost superb… Padurea chiar frumoasa, lumea multa, gashca mare, caterinca, toate ingredientele pentru o zi de intai mai reushita!

Treaba interesanta insa, vine spre final cand dupa ce am strans tot gunoiu` in cateva pungi (subliniez pe aceasta cale ca am fost turishti model 🙂 ) un prieten (boki) s-a gandit sa le dea foc … wtf! ce-o fi zis boki? sa dea foc la borcanele shi sticlele alea :)), dar din pacate au ars doar pungile in care erau puse gunoiele 🙂

Oricum a ieshit frumos! adica… cum sa nu iasa frumos cand ieshi la un gratar cu prietenii… chiar daca au lipsit cativa, am fost gashca mare 😛

cel din mijloc, cel mai mandru, e baiatu de care va vorbeam 🙂

One response to this post.

  1. Posted by l4risuk on Mai 3, 2009 at 2:49 pm

    Ce fericit era Boki…..credea ca vrem un foc de tabara..;)…..

    Răspunde

Lasă un răspuns

